La Vie Avec Amusement

水曜日, 11月 23, 2005

都唔知算工幹定放假

一朝早舞住部 laptop,load晒 D presentations落去同埋部Sony T1 Image Transfer 既 software (咁可以悶悶地喺酒店upload D相上Blog or MSN Space)。最緊要試埋 VPN(全靠佢至可以access公司既Groupwise Email; 唔駛返工清得咁辛苦)所以同房既Debbie會晚晚見到我黐住部腦。帶晒Devon既新卡片,完全工幹Feel。

不過後日參觀完蘇州廠後,重遊政園(希望睇到靚靚紅葉啦),同星期六公司司機會車我地去上海市內觀光,都好似放假咁。當然心情會同奶奶佢地去東京充電係完全兩回事。絕對可以想像返到黎會仲攰過而家。

整個下午埋頭埋腦pack左大部分私人野。都成6大箱架。鬼叫我擺咁多野喺公司咩:漫畫,日劇,言生同F4既東東,連鞋都好似有5對以上如果有朝一日阿Paul抄我,要我馬上執野,佢一定對我呢6大箱野嘆為觀止。

返到屋企都係執野,不過係呢幾日既行裝。好似帶唔同既chargers (iPod, Sony T1, K750, laptop)仲多過帶衫。

唔期待呢幾日,不過行開吓都係好既。

2 Comments:

  • Ha Ha! d charger算些什麼. 我一月去B.C. 開會要帶埋雪褸同snow boots到戶外team-building, 真拿膽.一箱行李都不知句不句.

    By Blogger Shirley, at 10:34 午前  

  • 去到上海和蘇州吃多些好的東西,影多兩張相post比我門恩常. Cheers!

    By Blogger Shirley, at 10:39 午前  

コメントを投稿

<< Home