La Vie Avec Amusement

月曜日, 1月 16, 2006

東京游記1/12:原宿+裏原宿

兩者一街之隔,但賣既野好唔同。

前者主要賣比較靚仔既潮物,e.g. Lolita衫, 比較平的朱義勝飾物。












竟然有日本電視台喺竹下通捉住我做左幾分鐘街頭訪問,問我知唔知Kawaii點解,同埋乜野係我認為kawaii。最後仲要我地幾個一齊對住部機講Kawaii.....低能。









裏原宿有好多後生仔既品牌,但價錢會相對貴d, e.g. Beams, Head Porter, A.P.C. etc.我覺得如果比Hudson黎到佢一定會破產!而且呢度連行人都型仔d。 店舖好多都好有特色,一個字:型!

2 Comments:

  • 有够低能的哦。。。
    你地各样太似游客了,哈。。。
    有无讲话几时上电视播阿??
    知道你地系香港人吗?

    By Blogger 阿二, at 12:39 午後  

  • 知呀,一開始就講左我唔多識講日文,佢轉用英文做。個主持英文既掂架。

    By Blogger Gloria, at 9:57 午後  

コメントを投稿

<< Home