La Vie Avec Amusement

木曜日, 1月 19, 2006

換Passport

一去完日本,立刻要著手換死人加拿大護照;因為10月到期,4月過後就邊度都唔駛去。

趁lunch time落樓下快圖美影左張車頭相;其中一張仲要勞煩Daisy個老公幫我簽。點解咁麻煩?咪死人加拿大d衰野囉:

Passport application (even renewal)都要有醫生,牙醫,警察,銀行officer,或律師做guarantor;要識我兩年以上,證明相中人係我.......加拿大本土還好,藥劑師都可以簽(我有大把同學執緊業啦),香港唔承認藥劑師,大佬,唔係個個都同家庭醫生咁熟架麻,加上touch wood我又少病痛......無法,唯有麻煩做阿Sir既Daisy老公喇。

除此之外,仲要兩個non-relative既reference(一樣要識我兩年以上)。哇我renew passport啫,申請信用卡都唔駛查咁多家宅啦。

最低死係本passport最長只得5年(BNO都10年啦),撇除最後6個月唔用得,咁即係話我要每4年半就重覆呢個咁替死既動作。唔係貪佢好多地方都唔駛簽Visa,我真係啋佢都傻呀。

3 Comments:

  • hahaha...I did that same procedure last year too....seems okay with me cuz, that's the only passport I have and I have no choice...It was really that bad...

    By Blogger Salad, at 1:56 午前  

  • Well, I think you're smart in being proactive, so good for you. As for me, well, a one-time $480HKD taiwan entry visa in 2004 hopefully motivate me to always check my passport expiry before I book a trip!

    By Blogger Shirley, at 8:41 午前  

  • Since I have many business trip a year, cannot survive without visa. So gotta make sure its valid.

    But your experience last time was quite classic!!

    By Blogger Gloria, at 9:58 午後  

コメントを投稿

<< Home