La Vie Avec Amusement

土曜日, 2月 18, 2006

F4 Forever 4 Concert記招@ apm

無諗過concert記招會喺apm呢d咁open既地方攪。2:30pm去到會合Annie & Moly佢地,死霸住Food Court對面欄杆位。









好彩apm要閃開買水飲同去廁所都好方便。唔駛日曬雨淋。

呆等左5粒鐘,真係好耐都無試過為左見言生企咁耐。到7:30pm四子上台時,我身後已經有3叢人啦。









Annie混左入去扮文字記者,所以可以近距離撈到佢地4個。Charlotte 7pm收工由君悅飛的士過黎,剛剛趕得切。我地幾個由第3層望落去, 睇到但唔會太清楚。好彩有個大電視,可以見到佢地d表情。









個記招只係半小時。之後無耐再出返黎,做左15分鐘媒體訪問至收檔。 我地仲衝埋落去吉之島下面睇住佢地上車,阿V拉開左簾同我地揮手添。

又攰又餓,去返平安夜食過既Teppan醫肚。食完見個台仲未收,柴哇哇地成班去影張合照。

真係好耐無追星啦。

5 Comments:

  • I was also having lunch with my colleagues at apm today ah! We left at around 4pm. There were less fans than I expected.

    By Blogger Connie, at 12:32 午前  

  • Should have called me and come to say hi ah ma!!!

    By Blogger Gloria, at 12:37 午前  

  • Ha ha! Thought you were busy fighting to get into the best positon closest to the stage ma! Better not distract you at important moment like this.

    By Blogger Connie, at 1:06 午前  

  • 昨晚幾個o係apm食飯o既朋友都call我,以為我實o係度睇o野。不過剛剛好番,都係怕o左咁多人喇。
    gloria,4仔"元気"嗎?

    By Blogger Christina, at 11:48 午前  

  • 氣色最可係阿van,阿天塊面都仲係好包。

    阿旭好鬼瘦,件衫浪o下浪o下。

    不過4個既表情都係開心既。有時自己傾到忘形,連個司儀講乜都未必聽到。

    By Blogger Gloria, at 9:31 午後  

コメントを投稿

<< Home