La Vie Avec Amusement

水曜日, 3月 08, 2006

公司=差館?!

唔知係唔係近得余經理多,有時pick up埋佢d"契弟","坎家Ling"呢d未算係粗口,但好俗既形容詞。(通常用黎形容......哈.....生意伙伴囉)

其實我一向都唔係斯文架啦,不過d同事話我好似呢年越來越粗魯。

早兩日我只係不經意咁同Debbie講:Chubb條友又話今朝上黎,鬼影都無,頂你個肺!!

在場既Kenny, Debbie & Martha都不禁失笑。

Kenny: Gloria,我都唔知係唔係累左你;你係堂堂Commercial Manager,唔係差婆呀。唔好連呢d都一日一日進步至得架!!

Martha: 我初初入黎時你無咁粗架!

Debbie: 我真係要飲番d湯,補補個肺先得啦。

咁其實,我又唔係問候人地d親戚,邊有差婆feel呀?!

唔通我應該貼張關二哥poster 喺門口?

4 Comments:

  • speaking of the same topic...I notice I have change quite a lot too ever since I came back to HK. I don't speak any of the slangs but not I always ask people to eat shit also 頂人個肺

    By Blogger Salad, at 1:30 午前  

  • 亞四,妳都未講粗口,暫時都ok喎,除左o個句"我去楂楂水先",就真係幾粗o下~~

    By Blogger vanannie, at 1:42 午前  

  • 我自己係唔講o既,可能自細家教甚嚴o掛,但係o的行內人男男女女乜都up得出,所以都"聽"怪不怪。不過我最驚聽到o既一句,就係阿四你新學o既"頂人個肺"!(好似好痛咁嘛)

    By Blogger Christina, at 4:06 午前  

  • 吾好话阿四粗鲁,
    我米总粗过巨(发皮气果阵),
    所以难得大家廖氏宗亲会的姊妹都甘容忍我,
    已经比我成日发挥了,
    阿四果些-小儿科拉。。。
    多谢大家忍受我咯,
    不过可能大家还是要习惯我的臭皮气啦,
    多谢多谢。。。

    By Blogger 阿二, at 10:55 午前  

コメントを投稿

<< Home