La Vie Avec Amusement

金曜日, 3月 23, 2007

"黑心"M&M

又係一個廣告效應引發既trial。

逢星期五d報紙就特別多chain store既減價廣告;而Michael就負責幫我地抽起d有competitor既廣告circulate比我地睇。

下午正當我scan緊萬寧今個週末既promotion時.......咦,紫色包裝M&M?

之唔係新出既黑朱古力M&M囉!!

中學時期,一大包M&M在手,陪我渡過無數個挨夜既晚上。貪新鮮既我,第一時間閃落去樓下萬寧整兩包。

味道只係比普通既略苦,但苦味唔明顯。細個鍾意食M&M,大個就比較鍾意食Smarties。