La Vie Avec Amusement

木曜日, 5月 24, 2007

迷失西灣河
約左Upjohn班女晚飯,諗無可諗既情況下,book左西灣河既「中意仿」,以為佢地會欣賞盤款式多多既迷你甜品,點知:

Marinda & Mion一出地鐵就兜錯路,結果行左大半個鐘先到;坐低已經一肚氣。

叫左5人餐,即有5個菜:鹽燒三文魚腩,荵爆基圍蝦雞丁,蕃茄奶油汁燕麥球,南瓜汁直菇肉排,馬蹄燴時疏......碟頭唔大,但對我呢排要食草黎講,就岩岩好。阿二利害到吞得落兩碗飯先更拍爛手掌啦。

甜品時間,我叫左熱既杏仁腐竹白果(內服SKII)。最特別係有一款外表似隻蛋,剝殼後內裡係雲喱拿布丁扮既蛋白,同芒果蓉扮既蛋黃;考功夫之餘味道唔錯。不過似乎只有我同Suki兩個欣賞佢d甜品,另外3位都係一路食一路彈。

比起之前佢地揀某d cheap cheap酒樓,酒樓格局但茶餐廳質數,都唔算難食啦。唔通佢地對呢間野既期望過高?

3 Comments:

  • 甘我又真係覺得食物味道非常一般,
    雖然各個名稱都好講究,
    個老闆好有IDEA,
    勝係介紹果牒甜品都曬好多時間逐張台講解;
    呢樣可以讚...
    不過味道始終同環境係兩回事羅,係哇,
    又不能一概而論既;
    個人口味唔同都好正常,
    正所謂:家家有求...
    係個地點偏左D同埋大家唔熟羅.
    而且大家都係講笑甘講,
    唔使介懷既...

    By Blogger Unknown, at 1:04 午後  

  • 邊個係可愛豬豬阿????
    我係阿二哦???
    撞鬼了,點解會變左呢隻豬架????!!!!

    By Blogger 阿二, at 1:07 午後  

  • 到底係唔係同一個人?

    By Blogger Gloria, at 7:22 午後  

コメントを投稿

<< Home