La Vie Avec Amusement

日曜日, 8月 26, 2007

料理新鮮人
我今個週末煲的日劇,日文バンビーノ(Bambino),其實係意大利文,即小孩,亦可解作乜都唔識既初生之犢。

此片亦都係改編自漫畫,描述一個由博多到東京六本木意大利餐廳學藝,初頭不知天高地厚既bambino。

發覺日本漫畫好多都係以料理學徒為題,早年我都有追既"將太的壽司"就係其中表表者。而以意大利料理做背景既,呢套都係我睇過既第二套。

劇集裡比較多係pasta同甜品,不過意大利菜非我既favorite,因為好多時太"茄"。
而pasta一般既醬汁太漏,未食落口都有d滯。

2 Comments:

  • 我都買o左呢套。今次總共買o左十套劇+12隻DVD,有排睇!買到"有頂天"喇!
    新光三越隔離間商場地牢有好多日劇,電影仲特別多。價錢同光華一樣,第日唔駛去咁遠喇。

    By Blogger Christina, at 1:22 午前  

  • 哇,正!!

    新光三越o個間annie都講過好幾次啦。

    By Blogger Gloria, at 7:43 午前  

コメントを投稿

<< Home