La Vie Avec Amusement

水曜日, 9月 12, 2007

大補帖

Ivan尋日交帶落既further analysis,攪到我今朝要晨早7am返工搏鬥

成日落黎,默默做左13hrs數,個net sales vs customer offtake analysis越做越深入,越深入就越難解釋。

中間再加插白宮痔瘡膏既近期事件,雖然Kenny都盡晒力幫我做分析,心浮氣燥既我,今日都忍唔住喝左佢兩句;真係唔好意思,聽日牛一既佢,更加要買個蛋糕補飛啦。

Martha都默默幫我頂左好多野,大家都做到一個頭兩個大

8pm,做唔晒都留待聽朝早d返去再續;差不多逃一樣離開公司

好彩梁師奶今晚教會有例會開,唔會等我開飯。就算夜左都好想見吓隻臭烏,雖然佢唔多騷我又整一大灘尿我抹,對左佢一粒鐘後,本來身心疲累既我,都好似開懷左好多。

狗仔真係人類精神上既"大補帖"。

3 Comments:

  • I am not any better....worked from 9am to 9pm today with only 20min meal break....

    By Blogger Connie, at 1:05 午前  

  • Sigh....Back in office 7am again...

    Fighting.....

    By Blogger Gloria, at 7:27 午前  

  • Fi...gh...ti..ng.......even worse today.....9am till 9:30pm....with only 15min meal break.....what kind of work life is this?? Hope the nightmare will be over soon....

    By Blogger Connie, at 11:54 午後  

コメントを投稿

<< Home