La Vie Avec Amusement

月曜日, 6月 08, 2009

Neway內的飛輪海演唱會

上晒身既阿二,撇甩老公留響香港過週末,因為唔想比佢honey知道自己"勾二佬"。
訓醒繼續喪煲飛輪海既MV不特止,嫌Youtube畫面唔夠大,索性拖埋我兩條女10pm出去信和中心Neway唱K。
話唱K,其實即係變相飛輪海演唱會。對眼又要望住汪大東個樣,邊鬼度睇到歌詞先得架,一首接一首既MV,就連分心點歌都有難度。當有大東既close up大頭時,我甚至被迫要舉機幫佢拍低,唉,到底市面上有無飛輪海MV既DVD出過呀,我買比佢唔好要我舉幾分鐘相機,好似狗仔咁捕捉一兩個鏡頭。
連人地老公奪命追魂call到,都由得部手機響到爆懶理;Tony哥,你個情敵係27歲既台灣仔,冤有頭債有主,你找佢晦氣唔關小弟事架,哈哈。

12 Comments:

  • 你米影得幾好咯,好清啊...
    哈哈,你地如果见到啊四當时既样真系好鬼死好笑,系我威逼利诱下,又要高擧部相機又要"唊"仔又要睇歌词....忙到咩甘!
    可惜你地都见吾到...
    不如揾日大家又去咯,多D人好玩D嘛.

    By Blogger 阿二, at 11:30 午後  

  • 但唔係人人頂得順成晚飛輪海噢,一係salad,一係Connie個朋友Josephine。

    By Blogger Gloria, at 11:42 午後  

  • 甘又吾使成晚飛落海既...
    大把其他歌可以中和下拉.

    大家不要怕,我不会强逼你地!!!
    安拉~~~~

    By Blogger 阿二, at 11:58 午後  

  • Of course there is DVD of MV on the market la! Buy their CD and it comes with the MV DVD ga!

    I think Josephine will go with you. She also likes to 唱K.

    By Blogger Connie, at 12:01 午前  

  • 飛落海各位成員,尤其係大東..呢一排有無成日眼尾"條"呢?

    By Blogger Christina, at 12:54 午前  

  • 佢同朱考天黎緊有套偶像劇叫"桃花小妹"即將開拍,兩個相差3歲但好似兩代人咁。

    By Blogger Gloria, at 4:31 午前  

  • When is the next session for Fahrenheit concert at Karaoke?

    Hey, Carmen, lets go together to Macau for their concert? 9/19 (I think)

    By Blogger Salad, at 11:41 午後  

  • salad,你同阿二去澳門睇演唱會,我怕佢睇完暈晒浪,真係飛o左落海呀!

    By Blogger Christina, at 1:13 午前  

  • 我地今個星期五再去,不過沙律等你返黎咪整多濟囉(如果阿二到時仍未變心的話)。

    By Blogger Gloria, at 1:34 午前  

  • 哈,沙律,唔止阿二,應該我,Connie同佢朋友Josephine都會陪你過大海睇show呢?

    By Blogger Gloria, at 12:31 午前  

  • Yes yes yes....Karaoke and Macau concert...please count me in ah!

    By Blogger Connie, at 12:43 午前  

  • 奶奶都一齊過大開睇"飛落海"嗎?

    By Blogger Gloria, at 1:04 午前  

コメントを投稿

<< Home