La Vie Avec Amusement

水曜日, 9月 16, 2009

"硬"都照哽

達文西密碼作者Dan Brown,第3本用Robert Langdon做主角既解碼小說 "The Lost Symbol",尋日全球同步發行。

用左5年做資料搜集,整個故事發生響Washington DC的12小時內;聽落都覺超吸引。

但死人書商永遠都先出hard cover,志在收貴d;對我黎講,價錢還是其次,要我捧住佢出出入入,硬皮真係有點大英百科feel。加上個字體無需要地放大,我又未到老眼分花要睇large print,簡直唔環保。

彈左整個下午,結果放工都係死死地氣去「開益」買;折實$218算價錢公道。如果唔係響Page One預購(當時只需$199,可惜我猶豫),家陣Page One/Dymocks都索價$290,好過去搶。

最谷氣係Amazon網上訂只係US$16.99,而且稱話有paperback(??),不過加埋寄黎香港既郵費就差不多。

未來兩個星期,我會同佢人書合一。