La Vie Avec Amusement

火曜日, 6月 22, 2010

意外地多一天

坐左咁多次飛機,第一次發生"撞機"意外(touch wood呢d真係可一不可再)。

話說架機響布拉格機場已經駛出跑道等起飛,忽然"chok"左好大一野,聽到後面鬼佬shit聲四起,跟住空姐視線向窗外望.....頂,有架貨機翼竟然撞到我隻既機尾,佢隻翼就90度撬起左,而我隻機尾更出現條大裂縫。
駛返terminal,大家好無奈地pick up件大行李,湧到Lufthansa的counter排隊等候法落。數百人等,開得兩個counter,如果我唔係坐business class排得前少少,真係幾個鐘都走唔甩。有d同事轉飛倫敦返美國,我同台灣GM Jessica則決定多留24小時,次日同一班機再飛過
德航安排左隔壁的機場酒店Courtyard Marriott比我地宿一宵。間房當然無Intecon咁豪華,但算大同企理。樓下有大間超市同藥房,供旅客買必需品,算係好方便









午餐自費,但航空公司包埋自助晚餐及早餐,算係咁啦。

樓下的西餐廳,自費午餐:









Czech Premium Lager Budweiser Budvar 0.3L (33czk)

350g Roasted Duck Leg with Red & White Cabbage, assortment of Dumplings (185czk)












真係食到見到捷克bread dumpling同肉都驚。

悠悠長日,兩個宅女自閉房中,一個po相一個煲日劇。第二朝黎個buffet breakfast再出機場,今次無驚無險返香港。

7 Comments:

  • 2 pieces of duck leg + x pieces of dumplings.....huge portion wor....

    By Blogger Connie, at 8:57 午後  

  • Dumpling?即係麵粉團?

    By Blogger Christina, at 9:45 午後  

  • o下...你返o黎o拿?好彩無乜事o者!

    By Blogger Christina, at 9:50 午後  

  • 好彩無事咋~~

    By Blogger vanannie, at 10:40 午後  

  • 奶奶,唔係嘛,我今日下午咪打過電話比你,你以為我在布拉格call的嗎?

    Connie,的確餐餐的份量好大,兩人share一碟還差不多;所以你明白點解我話好耐都唔多想食肉啦。

    By Blogger Gloria, at 10:44 午後  

  • 捷克menu中的dumpling,原來都係薯仔,麵包或麵粉糰的片狀東東,suppose點肉汁來吃;非常飽肚。

    By Blogger Gloria, at 10:46 午後  

  • 我真係以為你o係布拉格o架!

    By Blogger Christina, at 12:01 午前  

コメントを投稿

<< Home