La Vie Avec Amusement

日曜日, 12月 26, 2010

b仔cafe食龍島cake?

無錯,真係咁都得!!









尋日係沙律生日,阿二約左佢晚飯;我就飯後出黎join佢地甜品。世貿的b記cafe意外地無乜人,不過阿二手上已買了細細個龍島cake幫沙律慶生,無有怕既佢,竟然問b仔伙計"可否響你度食第二家的cake?"












結果我地只要各點了飲品,就可以坐低切餅了;而且他們甚至比埋瓷碟同鐵叉我地,真係好服務。

細細個的Hazelnut蛋糕,唔太甜,面同底既酥皮好脆,讚!!









臨時買的迷你薑餅b仔人比沙律,$138/12件,個個唔同造型。

我點的Turkey & Sweet Potato Soup,伴湯既小麵包好得,但個所謂湯就杰到似Baby Food,只能剩下一半,無能為力。









沙律送的Evian x Issey Miyake礦泉水,好"重手",竟然要壽星女送禮物被我,真係唔好意思。