La Vie Avec Amusement

水曜日, 3月 30, 2011

潮州苑
為左拿Annie幫我訂了,奶奶強烈推介的日本Russet catalog附送的小手袋,特地放工坐巴士到小西灣搵佢晚飯。個袋的monogram花幾靚,雖然好硬凈,略嫌唔夠大,下個月MORE也會送白色的Russet,希望會有驚喜。










呢間"潮州苑"茶餐廳位於小西灣廣場,環境算乾淨,而且超多大小電視包圍,一個人電視送飯都唔會悶。










兩條女唔食得幾多,叫了兩個中式套餐已經飽到上心口;味道一般,頗油。

咕嚕班腩($48),南乳蓮藕火腩煲($48)

5 Comments:

  • 呢個牌子10年前o係關西出品,由於車縫手工靚,款式實用,呢幾年越來越紅,四圍開o左好多分店喇.我都買o左四,五個袋.

    By Blogger Christina, at 1:52 午後  

  • 4-5個catalog袋定係merchandise?我見佢catalog都有好多係買大送細的,幾抵。

    留意下個月既MORE,送白色Russet。

    By Blogger Gloria, at 2:15 午後  

  • merchandise 呀。名古屋個朋友舊年介紹我買,結果次次去都有幫襯,上月臨走前仲出個小田急限定版都買埋。

    By Blogger Christina, at 2:54 午前  

  • 哎,不過香港無代理吧,短期內也去不了日本呢。

    By Blogger Gloria, at 8:55 午前  

  • 上海有shop

    By Blogger Christina, at 2:31 午前  

コメントを投稿

<< Home