La Vie Avec Amusement

木曜日, 9月 29, 2011

魔幻8號風球

沒期望下一覺醒來的8號風球,套舊同事在臉書的一句:普天同慶過聖誕節!捱得過12:30pm可以放足一整日,更加可喜可賀。

無線明知大家早上也會開住電視留意風暴消息,特意播"魔幻廚房",我地呢班當年入場睇過N次的旭迷,重溫呢套差不多可以話"陪佢一齊拍"既電影。
 
如無記錯,當年應該有睇咗11次之多,其中三次係言生在坐,再當中一次更加係遠在台北京華城粉絲包場,剛巧和奶奶及阿丁當地旅行時無啦啦撲到票進場,攪到身上台幣用盡返港......總之就係對個故事厭到,買咗DVD都只係塞埋一邊,無興趣開既地步。
 
事隔多年,颱風假下重溫,反而覺得好懷念;雖然對言生熱情不再,但當年那些蒲在Ritz Carlton的夜晚,凌晨在拍攝現場睇拍片,參與黃埔的宣傳活動,一班廖太入場多次撐票房,都係很好的回憶。

2 Comments:

  • 我記得你呢11次係唔計台灣嗰次。

    By Blogger chris, at 8:10 午後  

  • 我地京華城那次,加埋之後元暢的簽書會,都係預期之外,攪到臨上機真係只夠個細滷肉飯同熨青菜,台幣用盡!

    By Blogger Gloria, at 8:18 午後  

コメントを投稿

<< Home