La Vie Avec Amusement

水曜日, 11月 09, 2011

心情很差

上機當日梁師奶話烏烏之前整晚無訓過,已經擔心左兩日。晚上梁師奶來電,烏烏夜晚食完菜菜後就震,立刻飛的士去旺角Pet Central睇醫生,初初醫生話佢整親頸椎,要困籠兩星期;本已經夠心痛與擔心,點知驗血報告一出,傳來唔好既消息,烏烏白血球很高,有可以係癌症!!

怎麼會這樣?

明天細佬告不到假,Sharon陪梁師奶再帶烏烏去照超聲波,很怕有壞消息。很想改機票早點回香港,但細佬話睇埋聽日超聲波結果先。

1 Comments:

  • 烏烏剛抽了兩次血,用兩種唔同方法驗,白血球都係正常!!醫生話可能係昨晚部機問題。痛既原因係因為脊骨有少少裂,壓到神經線。沒甚麼可以做,只能限制佢活動同食止痛藥。雖然佢要休息一排,梁師奶又要辛苦了,但起碼唔係最壞既野。謝天謝地!!

    By Blogger Gloria, at 1:20 午後  

コメントを投稿

<< Home