La Vie Avec Amusement

火曜日, 4月 17, 2012

Hot + Cool =$4000+!!!!!

天蝎座真的很難捉摸。梁師奶早兩星期話要那免油炸鍋,轉頭落舖巡一圈又來個180度改變主意。她用我在annual dinner贏的三獎($5230),再加多$3000+買了這兩部Dyson Hot & Cool Fan;應該有一半是牌子與設計費吧。賣點係可以由0C-37C,雖然外型殺食,但也太貴了點吧;不過佢喜歡啦,唉。
真的中獎有時也不一定是好事,還要破財補錢呢。

Link: http://www.dyson.com.au/fans/heaters.asp

4 Comments:

  • $4000一部?好貴哦~

    By Blogger chris, at 10:39 午後  

  • 應該話係$4280一部,佢覺得那3獎$5230是discount,自我催眠話可以用$3000多買兩部,覺得好抵!!那是甚麼邏輯呀!

    By Blogger Gloria, at 8:57 午前  

  • 用盡獎金又唔駛補錢,咁就抵,但而家補$3000,買部冷氣都得啦!

    By Blogger chris, at 3:52 午後  

  • 其實佢係覺得將軍澳冬天太冷,充油式暖爐慢熱,相要部貴價暖風機對住烏烏吹就真。我覺得買一部都算,但一次過買兩部就太奢侈了;都唔知是否物有所值。

    By Blogger Gloria, at 8:52 午前  

コメントを投稿

<< Home