La Vie Avec Amusement

火曜日, 10月 30, 2012

Green Lunch

多得公司的Green Project我們贏了二獎RMB5000,全條team拉大隊到四季酒店的法國餐廳Caprice食個group lunch豪一豪。
麵包都好香脆,忍唔住隊左3個!!
$520的三道菜午餐;頭盤:南瓜濃湯配義大利甘腿,合桃配香脆芝士片;香醃日本帶子薄片配紅菜頭,青蘋果配鮮蠔忌廉;法式大蒜薯蓉濃湯配鴨肉多士,雞肉薰草豆啫喱,婆羅門參配栗子慕司。
主菜:香草銀鱈魚柳配燒雞汁甜蒜蓉;香煎虎蝦伴煙肉/蘭度豆/羅馬生菜凱撒汁;金梭魚柳炒洋薊/露筍配水瓜柳牛油汁;法國走地雞配野菌通心粉。
甜品:法式爆谷芝士餅伴無花果配紅桑子石榴雪芭,法式水煮蘋果配黑加侖子/雲呢拿慕司配青蘋果雪芭,焦糖克巧力疏乎里撻伴榛子配青檸雪糕;靚靚的Petit Four。
又甜又黐牙的三色拖肥糖,咖啡。
食物質數唔差,服務態度亦都好好,無臭吋既感覺;當然成六舊水食個晏自己荷包出就點都唔值架啦;但獎品就大家都叫做試試吧。