La Vie Avec Amusement

金曜日, 3月 22, 2024

五指緊扣

簽售在江南區的一個小小art hall, 30人每人一分鐘其實好快,之前之後的小小對話都係同韓粉互動,我哋只能聽到少少。
我問咗東東的TMI: 返到屋企趴喺個地度,東東就會喺隔離趴喺度,比佢掃肚肚
也告訴了他香港Arohas的TMI: 因為我哋唔知佢餵保鏢叫咩名,所以叫佢做龍五!
我:Dragon 5 is a famous body guard role in a HK movie
車: Similar?
我: YES, very similar.
佢馬上轉頭笑個保鏢:Dragon 5!
最重要係對話全程同佢5指緊扣,所以佢簽到個名好鬼肉酸🤣