La Vie Avec Amusement

土曜日, 9月 17, 2005

新城台慶Concert

剛從會展同朋友睇完新城show返黎。雖然坐山頂,但有幾個我鐘意既歌星如Eason同鄭中基,佢地唱live真係一流。我前面有個師拉,扯大喉嚨對住佢地尖叫,嚇得我呀,我見到言生都無咁顛!!

另外既一d花絮:

啤梨竟然扮Rain跳舞!!!大哥,高度差好遠喎。

好奈無見既太極,好似返左去中學時代咁。

加埋打頭陣既憶蓮同黎老明,咁聽法,駛鬼再去買飛聽concert咪?

臨尾係陳慧琳,但d人一聽完之前Eason就起身走,佢一路唱一路睇住d人走,都好無奈下。

千Fa雖然唱左3首歌,但明顯有走音。

睇完太肚餓,同friend食埋唔太熱既壇島酥皮蛋撻&咖啡至返歸。

突然好想去唱k添~~~~

2 Comments:

  • 哇.......哈哈哈......快笑死我啦~~~mud 有kum 正的Show gei!?! Eason同鄭中基唱live唱得好就人人知! 太極同黎明既Concert我都好想睇. 陳慧琳就already out la!!! 千Fa唱起歌來沒氣,難聽, 走音是必然的~~~Should take it as toilet time!

    Really nice to know that Shirley Kwan is having a concert next year!!! A must go for me!!!!

    By Blogger Salad, at 9:03 午後  

  • 劉浩龍唱二等天使都好好聽。

    By Blogger Gloria, at 9:22 午前  

コメントを投稿

<< Home