La Vie Avec Amusement

金曜日, 11月 25, 2005

新天地-淮海中路-外灘

開完會,Charles車我地去新天地行一吓.呢度以前係D古舊豪宅改建成既Pubs,入夜後同蘭桂坊一様.因為時間尚早,行埋出去淮海中路.商場林立,其中時代廣場同香港既外觀上好似!!












晩飯o係新天地内既「新吉士」食D新派上海菜: 元蹄, 蟹粉豆腐, 蒸臭豆腐等等. 我, Michael同Johnny都隊左3枝大丅iger beer. 呢度個厠所,仲要係「非常」開揚添!!









飯後再車去浦東睇外灘夜景. 對第一次上嚟既同事,呢度應該係必去景點吧. 望返過去浦西的前英租界,有舊匯豊總行. 好彩今日唔大風, 唔係太凍.









我的MSN Space會上傳呢幾日既相:

http://spaces.msn.com/members/glorialeong/

5 Comments:

  • 我未去過上海,不過睇妳影o的相,又真係幾靚,而且望落去好似唔係咁凍喎~~

    By Blogger vanannie, at 3:00 午前  

  • 搅到我又想去上海添。。。
    今年过年我可能会去哦,未肯定有几日假;
    有无人请缨一起去啊?
    圣诞都可以考虑下。。。

    By Blogger 阿二, at 1:17 午後  

  • 係呀,上海o的蟹粉乜蟹粉物都係平靚正o架! 講起又想食喇!咦,去新吉士有無食阿婆紅燒肉呀?

    By Blogger Christina, at 2:02 午前  

  • 無食阿婆紅燒肉呀。呢幾日聽到蟹粉,小籠包都驚呀。

    起碼一個月唔敢掂上海菜。

    By Blogger Gloria, at 4:23 午後  

  • 羡慕死人! I would loved to have been there with you. Thanks for the pics.

    By Blogger Shirley, at 1:45 午前  

コメントを投稿

<< Home