La Vie Avec Amusement

水曜日, 1月 25, 2006

樂富同林氏一家團年

好耐都無去樂富食飯。

初初返香港時佢地一家非常照顧我。知我一枝公喺香港,過年過節都會叫埋我食飯。佢地潮州人講野好大聲,一家人傾偈好似嗌交咁;豪爽得黎好過引架。林家既女人每個人都有我1.5倍咁大份;所以我置身其中完全唔覺自己肥
(′‧ω‧‵)
契女巢樂然,一個140磅的11歲 (後面喪笑既係佢阿媽波羅包)









隔離剛焗好一d叫發糕既物體,我初時仲以為係Muffin添。原來係拜神用黎放神臺。我試左一個,好似街外餅店既蒸蛋糕咁,幾得意架。
 

1 Comments:

  • 潮州人的小食應該吾會太差既,
    見到我好想食,因為我好中意甜野

    By Blogger 阿二, at 11:08 午後  

コメントを投稿

<< Home