La Vie Avec Amusement

火曜日, 1月 24, 2006

小麥發起的廖太聚會

好耐都無見既小麥,約我地幾個廖太新年前聚聚。過年前中菜都好難訂,所以去禮頓道靚靚UCC Cafe

呢間野裝修就靚喇,但d野食好麻麻。 Portion大但非常滯。我諗食waffle還可以,但飯就真係唔多掂。好似奶奶唔信邪叫蛋包飯,日本我地個個食都照鏡,呢都再努力都係只食到半碟,就知有幾難食。









有些懷念迎囍添.........

2 Comments:

  • 都係迎喜平靚正,合晒我o地條件!係呀,世貿中心上面開o左間RICE PAPER(泰料理)喇,海港城o個間就好正,呢度..都係等我試O下先再講。

    By Blogger Christina, at 8:42 午後  

  • 真係要發掘多d銅鑼灣既新選擇喇。

    By Blogger Gloria, at 10:20 午後  

コメントを投稿

<< Home