La Vie Avec Amusement

土曜日, 1月 21, 2006

香港UniQlo勁減....頂!!!

食完經過美麗華,早兩日見到報紙賣UniQlo大減價,咪hea上去巡吓囉。d基本款既冷衫超平,cashmere都係$299,平過日本買添。早知唔駛幫YY買啦,佢自己黎揀仲唔會買錯款同呎碼。我都忍唔住多買兩件。Debbie話我件件都灰同黑,真係著乜野新衫都睇唔出。

好彩銀座限定版的UniQlo tops香港唔會有,唔係一定更嘔。

有時間呢幾日經過尖咀記住去望一望啦。

2 Comments:

  • 我要講o既係:我睇佢唔到..我睇佢唔到~~~!

    By Blogger Christina, at 12:26 午前  

  • 話時話我由巨開舖到而加都未去朝聖過喔,
    10年都吾過海的我,實在吾太會過去,
    不過聽阿四講到甘底,可能都會去瞧瞧...

    By Blogger 阿二, at 11:56 午前  

コメントを投稿

<< Home