La Vie Avec Amusement

水曜日, 2月 08, 2006

藉著雨點說愛妳

可能好多人已經睇左,未睇既推介值得買返去睇。









上年既電影,點解而家至買黎睇?我純粹因為中村獅童。

近年已經好少電影我會覺得感動,尤其是最尾女主角日記自白一段,真係有d眼濕濕架(熟悉我既朋友都知道呢樣野係好少會發生既我身上)。

女主角20歲時一次車禍無意中去左9年後,得知自己同長久以來心儀既中學同學結婚生子,有一個幸福家庭;但原來自己一年前已經因病去世。佢就喺梅雨季節的短短6星期,三個人不可思議地再次共同生活。二度墜入愛河的兩夫妻,二度重回母親懷抱的小童.........雨季即將結束,一切漸漸劃上句點。

女主角醫院醒來,明知如果同心儀既男主角結婚,自己只有8年既幸福就要死去。如果選擇另一條路,未必只有28歲命。但佢都決定奔向男主角,為左唔想失去自己認為最寶貴既野。

有幾多人會將愛情放在自己生命之上?

電影 Trailer:

http://www.scholarfilms.com.tw/ima-ai/

2 Comments:

  • 係題材好特別o既故事,加上兩個非常合襯o既演員,所以份外感人。難怪獅童同結子拍完套戲就結婚啦。我覺得好睇過"在世界中心呼喚愛"好多。

    By Blogger Christina, at 1:42 午前  

  • I also felt like this was the best movie I have seen in a long time, the story, the acting everything. It also brought tears to my eyes too. Kanto-shimashita

    By Blogger Shirley, at 8:43 午前  

コメントを投稿

<< Home