La Vie Avec Amusement

月曜日, 2月 20, 2006

Carmen生日@金粵朝代

呢間係Carmen姐提議既新嚐試;為於銅鑼灣總統對面,燕萍隔壁。係一間西餐廳feel,但食中菜既餐廳仔。 食物有d似紅螞蟻,細細碟,都既得意。




Carmen帶埋隻佬Tony黎,我地有d之前都見過架啦,不過今晚成棚女,又唔多同佢講國語,希望佢唔悶啦












間餐廳真係好細,我地11人都差不多霸左人地一半。真係難為其他散枱既顧客要忍受我地既噪音。Charlotte難得放假,佢先後喺日本識左奶奶&阿丁,再上星期六apm識埋Annie, Moly & Jacqueline,呢個cross-over都唔算好牽強。 廖太聚會可能越來越多新血。

3 Comments:

  • Thanks for the invite, glad I joined and enjoyed it very much!

    By Blogger Salad, at 11:10 午後  

  • 時間就到就多d出黎啦,多d人熱鬧d。

    By Blogger Gloria, at 11:30 午後  

  • 秦晚真系多谢晒大家,
    又要请我又请埋我条仔添,
    真系吾好意思。。。巨话,
    anyways, 多谢晒大家。。。

    By Blogger 阿二, at 11:45 午前  

コメントを投稿

<< Home