La Vie Avec Amusement

月曜日, 3月 13, 2006

同Annie撐枱腳

無飯開,因為梁師奶今晚教會要去將軍澳醫院做義工,所以call Annie出黎陪我開餐。

放工真係凍左好多,又落雨。本來今晚F4去晒九展綵排,我都叫Annie咪走去食風。凍親病鬼埋下星期都唔知點去concert尖叫4晚。

兩條女去左我樓下電氣道味皇食炸魚皮,勁熱氣但好味。Annie正在為下星期d演唱會飛頻撲,真係要講聲唔該晒。比我要撲咁多飛,又要煩交收,我都頂唔住啦。

真係要透足精神,下星期去紅館見4仔!!

6 Comments:

  • F4 is on the cover of TVB Weekly ah!

    By Blogger Connie, at 11:54 午後  

  • 見到呀,Annie買左啦。btw,佢幫你買左歌迷大世界,有6-7業rain。

    By Blogger Gloria, at 11:58 午後  

  • I also bought TVB Weekely...seems nothing special in it though!

    Wah....so excited...only one more week to go!!!!

    By Blogger Salad, at 12:38 午前  

  • 其實都要多謝亞二,Julie舊老板同埋我舊同事幫手,如果唔係都未搵齊o的飛呀~~

    By Blogger vanannie, at 12:52 午前  

  • Annie, Thank you so much ah! You must be very busy handling the F4 concert tickets, but you still find time to get me Rain's stuff. You are really amazing. Don't know how to thank you :-) By the way, is 歌迷大世界 a magazine from China?

    By Blogger Connie, at 1:06 午前  

  • 係呀,d相質素唔係太高,但本野好平。

    By Blogger Gloria, at 9:50 午後  

コメントを投稿

<< Home