La Vie Avec Amusement

月曜日, 12月 25, 2006

教堂打雜









1:30pm去到坑口梁師奶去開既"聖安德肋堂"幫手佈置下午既攤位遊戲。

基本上呢個教會聖誕親子活動,係天主教「聖雲先會」攪既。地點響平時望彌撒既禮堂內,set up 8組遊戲比d小朋友玩。唔同既成績可以蓋唔同數量既印章,黎換毛公仔。有個聖誕老人同d小朋友影相,門口又有Popcorn machine派發爆谷。









我同Annie再加件不知名既哥仔負責一個用膠圈扔雪糕筒既遊戲;看似簡單,其實好鬼難扔中。小朋友可以試完再試,做死執圈圈既哥哥仔就真。

我對呢d野一向無耐性,由3點折磨到5點,真係笑到有d攰。

其實唔明d咁低能既遊戲有乜好玩,我好似佢地咁細時都唔會有興趣啦;要個公仔駛鬼玩得咁辛苦咩。

定我真係無乜童真?

3 Comments:

  • 咁辛苦sin換黎既毛公仔sin precious ma! This is a good training for the kids. Train thier耐性 ah!

    By Blogger Connie, at 2:58 午前  

  • 我唔覺自己有改善囉,悶到有d想死。

    By Blogger Gloria, at 9:12 午前  

  • 咁有d人真係會鍾意做既,始終好過weekend訓晒佢。但我就自問無耐性對住細路同老人家。

    By Blogger Gloria, at 10:36 午後  

コメントを投稿

<< Home