La Vie Avec Amusement

日曜日, 12月 24, 2006

X'mas Lunch at b記餐廳









同卡生再去Agnes b 餐廳食個聖誕lunch。唔一早訂座用埋credit card過數,都咪駛指意會留張枱比你。

呢d日子當然會有d唔多抵既X'mas set menu;不過我張ami card有8折,唔算太離譜。

同上次夜晚黎相比,今日較多一家大細。侍應生服務水準亦有改善。

今次我地唔飲餐酒,改試酒精68%既苦艾酒(Absinthe)。其特別之處,在於先響杯內斟約1/4草綠色既Absinthe,再有個勁古典設計既架生,將冰水慢慢滴落粒方糖度,再落杯酒。味道有d怪,似馬莎某種wine gum。

頭盤:Smoked Duck Breast, duck gizzards, duck leg confit, girolles mushroom, pine nuts, mixed leaves and walnut oil
一句講晒"鴨雜沙律"亦都係成餐最出色既一道菜

主菜:Roasted Atlantic cod fish, provencal style vegetables, garlic mayonnaise and basil coulis
味道普通
卡生叫既春雞胸簡直鞋口添啦,兩味都唔係好掂

甜品:Traditional Christmas Cake
即朱古力蛋卷,好似嘉頓蛋糕上面加少少裝飾咁;Starbucks既X'mas log cake應該好食過佢

咖啡+Chocolate Truffle

每人送左包聖誕玩具,我地第一時間帶左個鹿角影左兩張相。比較過引係送埋一男一女兩個b記薑餅人比我地,呢個最得我心;哈哈。

上次唔比影相架,今次個個都舉機,佢都無理喇;咁餐廳真係無理由唔比人影相既。

呢間野都係應該隔好耐至會考慮再試架啦。

Full Course Meal: http://glorialeong.spaces.live.com/