La Vie Avec Amusement

火曜日, 2月 27, 2007

又係Rice Paper

D朋友話我每去過一間幾好既餐廳,就會密密去,去到厭為止。今次鍾情Rice Paper既唔係我,係卡生。









踏入2007都未見過阿路姐,call埋佢出黎食飯聚一聚。

仍然有玩Rice Paper呢味菜,呢次包既係香橙燴鴨,加埋新鮮番石榴一齊包,唔會太肥膩。酥炸軟殼蟹依然香口,紅咖哩鴨+法包,同荷葉小龍蝦海鮮飯都不過不失。









三個都飲Wine既人,開枝紅同白本來唔算多。不過卡生x路姐,話題就離唔開研究紅白酒。你問我fruity, corky, dry, berry, 單寧......味道上有乜分別,我真係無考究。或者對我呢款粗枝大葉少條筋既人,酒對我黎講只係nothing more than餐飲既一種,發酵葡萄變成有"異味"既液體,情況同大豆發酵成納豆差不多。

就等如我更愛Starbucks咖啡,都唔會在乎飲既係Kenya, Verona, Fair Trade定係House Blend啦。

我份人,好聽d叫唔挑剔,難聽d就係"牛嚼牡丹"。

6 Comments:

  • 你直頭係拉,話甘快就去到厭,
    九龍其實來來去去都係呢幾味,
    只不過你過海少D覺得選擇還有好多....
    日日都出去吃甘制,邊度好吃既都死拉...

    By Blogger 阿二, at 11:14 午前  

  • 咁又無日日,我響屋企食飯唔會po上blog架嘛。

    By Blogger Gloria, at 1:02 午後  

  • d野幾好食丫...
    d酒都唔錯丫...
    又唔算好貴..
    不過好似portion細左少少..
    尋晚半夜我餓醒左訓唔番丫..
    汗...

    By Blogger nonoprincess, at 1:44 午後  

  • 唔係呀?我ok喎。唔同你大食左?定你掛住傾偈我就密密食呢?

    By Blogger Gloria, at 5:45 午後  

  • Rice paper again!?! are you VIP yet?

    By Blogger Salad, at 12:22 午前  

  • 唔係啦,但咁食法會好快厭。

    By Blogger Gloria, at 2:39 午前  

コメントを投稿

<< Home