La Vie Avec Amusement

日曜日, 2月 25, 2007

我係8號仔

又係「星期日檔案」,今次講九型人格。個案中一講阿師奶d特徵,我就知係佢同一種,屬第8型。

返到黎貪得意再做個網上問卷,全中,係8號仔;因為我既性格實在太明顯,一d都唔難估。

http://www2.uzone21.com/WOT/sdu/enneagram/test.epl

第 八 型 : 領 袖 型 (Leader)

很 多 領 袖 都 有 以 下 特 質 : 豪 爽 、 不 拘 小 節 、 自 視 甚 高 、 遇 強 越 強 、 關 心 正 義 、 公 平 。
你 們 清 楚 自 己 的 目 標 , 並 努 力 前 進 。
由 於 不 願 被 人 控 制 , 且 具 有 一 定 的 支 配 力 , 所 以 你 們 很 有 潛 質 做 領 袖 帶 領 大 家 。
由 於 你 們 都 較 好 勝 , 有 時 侯 會 對 人 有 點 攻 擊 性 , 讓 人 感 到 壓 力 。

第八型人格是九型人格中的性格,名為能力型、領袖型、保護者、權威型。

人格概述
內心渴望:掌握權力,在人群中具影響力。
內心恐懼:被操控,失去自主。
行為動機:果斷,好克服挑戰,保護他人。

人格升降特徵
健康的時候:會有二號的憐憫之心,關心他人 。
不健康的時候:會有五號的冷眼旁觀。

哥仔,我睇你係2號仔,唔信自己做一做個測試,睇吓我係咪真係熟知你多過你自己(Opps....衰左添,原來佢係第3+第6型)

5 Comments:

  • 第 七 型 : 活 躍 型 (Adventurer)

    活 躍 型 的 你 , 就 是 如 此 這 般 : 樂 觀 、 精 力 充 沛 、 迷 人 、 好 動 、 貪 新 鮮 、 五 時 花 六 時 變 … … 「 最 緊 要 玩 得 開 心 」 就 是 你 的 生 活 哲 學 ! 你 們 很 需 要 生 活 有 新 鮮 感 , 所 以 很 不 喜 歡 被 束 縛 、 被 控 制 。 你 的 活 力 是 玩 的 活 力 , 又 跟 第 三 型 的 成 就 型 又 有 所 不 同 , 相 信 你 們 是 活 動 攪 手 , 玩 極 唔 厭 ! 認 識 自 己 是 改 善 自 己 的 第 一 步 , 所 以 我 們 不 會 在 此 停 下 來 ! 以 下 來 的 幾 期 內 容 , Anna會 進 一 步 分 析 你 的 人 際 相 處 、 情 緒 處 理 、 處 事 風 格 等 … … 讓 你 更 了 解 自 己 , 改 進 自 己 , 不 容 錯 過 !

    By Blogger Verdi, at 12:34 午前  

  • 幾準喎。

    By Blogger Gloria, at 2:14 午前  

  • 咁你要睇埋今個星期日既第二輯喇;講唔同既九型人既相處之道。

    By Blogger Gloria, at 9:59 午前  

  • 我係2號仔:助人型喎~~~

    By Blogger vanannie, at 2:02 午前  

  • 真係so far無朋友同一型號喎。

    By Blogger Gloria, at 2:44 午前  

コメントを投稿

<< Home