La Vie Avec Amusement

土曜日, 3月 24, 2007

反鎖

本來9點鐘響梁師奶屋企食完飯,正想閃人之際.......大門既鎖竟然完全lock死左!!

同梁師奶各自稍微使用適量暴力之後,結論係個鎖內應該有d野斷左;因為無論點扭個橫軸都唔郁。打電話落管理處急call開鎖佬上黎。好彩仲搵到人,15分鐘後兩位兄台就帶晒架撐上黎營救"兩位美女"。












兩位靚仔由外面落指示,我就由裡面用螺絲批接應;真係變左半個開鎖學徒咁滯。

同個死人鎖糾纏左十來分鐘,終於都將之拆下;裝番把新鎖就反而話咁易。

全程烏烏都好緊張咁監視,神色凝重,非常攪笑。

一輪擾攘,結果成10:45pm至走得。好彩我在場,如果梁師奶一個睇怕都會手忙腳亂。

7 Comments:

  • 好彩你o係度,否則梁師奶實會嚇到,又好彩當時無事無幹,否則邊度都唔駛去喇。估唔到小狗狗都識驚喎!

    By Blogger Christina, at 3:34 午前  

  • 佢本來準備訓,對眼都耷晒。但發覺我出唔到去,擾攘左一陣,即刻彈起好緊張。我end up要抱起佢望住班靚仔裝鎖,簡直係超等席。

    真係整定我在場至壞,因為我比佢鎮定,聽得明師傅既指引,又可以用蠻力撬開d parts。

    By Blogger Gloria, at 8:41 午前  

  • 係呀,佢今朝一早仲要出門做義工。

    你都覺烏烏有表情,我老豆以前猛話唔明點解我地會話佢有面部表情,因為睇黎睇去都係一個樣。

    By Blogger Gloria, at 10:20 午前  

  • 好采我無叫你來老銅飲野咂,無係就白等你一場咯,哈哈哈...
    阿四被困記,烏烏驚嚇篇!

    By Blogger 阿二, at 11:04 午前  

  • 我唔止識修墳,家陣識埋開鎖添。

    By Blogger Gloria, at 11:37 午前  

  • 我個女成日叫我同佢一齊去工聯會學開鎖o架,話好有用喎。都似係,第日退o左休都有得做o下喎,諗諗....

    By Blogger Christina, at 12:56 午前  

  • 有得學就一齊啦,一技旁身。睇怕阿丁都應該有興趣。

    By Blogger Gloria, at 1:24 午前  

コメントを投稿

<< Home