La Vie Avec Amusement

月曜日, 4月 30, 2007

明明

對我地黎講,賣點係吳彥祖或楊祐寧難得連幾年無入場睇戲既阿丁都有興趣出黎睇。

三條女,7:30pm,UA Times Square。

套片唔夠兩個鐘唔算好長,但我都已經忍得好辛苦;唔係忍小便,而係忍住唔爆粗!

我相信"明明"唔係refer to周迅其中一個角色既名,而且大家都會墮進"明與唔明之間"

時裝武俠片,仲要用王家偉手法拍攝。當中武功揉合我國小李飛刀,段氏一陽指,同藩邦既Matrix特異功能。

故事似有還無,周迅楊祐寧張信哲一眾國語人,硬要大講半鹹淡廣東話,十足表哥拼北姑。

散場出黎每人領會既故事都有所不同,睇怕呢部電影境界太高深,睇唔睇得明就睇閣下造化,善哉善哉。

6 Comments:

  • 明明用o既唔係一陽指,係黃藥師o既彈指神通,睇戲前以為會破解明明同娜娜相貎相似o既原因,點知提都冇提,反而結局真係出人意表。

    By Anonymous 匿名, at 8:16 午前  

  • 呀,原來唔係南帝,係東邪。

    真係難為你特地出黎睇添。

    By Blogger Gloria, at 9:47 午前  

  • 特地出黎睇就唔係問題,反正呢排成日周圍走。

    By Anonymous 匿名, at 8:47 午後  

  • 好彩無睇到...不撓都唔鍾周小姐,
    身細頭大,配把老牛聲,
    演技好又點....
    都唔得我中意既...嘿嘿....
    不過勤日睇左spiderman 3,
    都OK既,起碼都講下時中都係人既肉身,
    始終都會被充昏頭腦...
    比較明白套戲講咩...

    By Blogger 阿二, at 9:57 午前  

  • 更正:

    時中: 始終

    By Blogger 阿二, at 9:57 午前  

  • 我無睇1同2,對3既興趣唔大。反而想睇海猿電影版。

    By Blogger Gloria, at 9:51 午後  

コメントを投稿

<< Home