La Vie Avec Amusement

日曜日, 4月 29, 2007

新b記餐廳









早一個月前訂枱為臣哥慶生,踏入3字頭,同佢代溝又少左d,哈哈。

新店舊店都係同一日同一時間既booking,Marinda老公剛巧係今日正日牛一,我就順手將舊店既booking比佢。

7:30pm,table for 2。

新b記雖然叫做面積比舊店大,但就覺得無舊店裝修得咁有特色。Fine dining area一列絲絨梳化,昏暗燈光,位同位之間著實太近,無乜privacy。

部長暫時由舊店掉過黎,佢都認得我過黎寒暄幾句。









Duck Breast Carpaccio
Crab Meat Salad
Grilled Spring Chicken
Veal Blanquette Stew (牛仔肉)

臣哥唔好飲酒,我唯有叫左一carafe Chardonnay自隊。









甜品佢都係睇住我食Orange & Lemon Zest Creme Brulee(弊!我仲大食過佢添)。

食物選擇同舊店完全唔同,質數都係用不過不失黎形容;唔會太差,亦都無乜驚喜。

飯後陪佢行左一陣就打道回府,我仲要煲埋「華麗一族」既大結局。

Happy Bday mate。大個仔,大家都係3字頭咁高咁大,我唔會再讓你架啦。

4 Comments:

コメントを投稿

<< Home