La Vie Avec Amusement

木曜日, 5月 31, 2007

Bloody Temptale!!

呢個係乜東東?係一個記錄shipment自出廠到入裕利倉既溫度探測器,到步後就會run d數據出黎睇有無exposed to extreme temp。以前只有要冷藏既貨例如針劑先要落temptale,但而家就連室溫儲存如Centrum既貨櫃都跟埋

本來多個監管係好事,但衰在就算個櫃搭飛機唔係坐船黎,由落機到排隊入機場倉既短短時間,都好容易過上限40度;哪怕只係幾分鐘,都足以成個shipment hold住,send sample返去做test,等足一個月先有結果。好命既就delay一輪比你放貨,唔好命就.......成批貨write off!!!

上個月Centrum Select經台灣轉一轉機,過左40度兩粒鐘已經攪到頭都大;今日又有Robitussin Cough Drops響赤臘角一落機又過40度!!想死。

睇怕陸續有黎。

唔通惠氏要大力支持綠色和平,抗議點解溫室效應全球暖化會咁嚴重?!

3 Comments:

コメントを投稿

<< Home