La Vie Avec Amusement

土曜日, 6月 30, 2007

真係有咁筍?

同事Michael所到之處,不時有"狂風浪蝶"撲埋去,我都時有所聞。上次東莞開年會,快餐店內大陸妹埋身兜搭,結果要Daisy扮佢老婆解圍場面我走寶睇唔到,今日終於都有幸見識。

食晏落樓下一橫行內小館,年青女侍應一見到Michael已經特別多野問佢。本來都唔太著跡,最頂引係食飽出門口時滂沱大雨,余經理隨口問人地借遮,結果條女囉住把遮唔係比余經理,而係直撲Michael處:你拿去用啦,下次落黎食飯先比番我囉(雙眼閃耀住烏烏望媽媽式既傾慕眼神)

Debbie忍不住問我:條女係咪對Michael起痰?
我:唔駛審啦。

下午既屈臣氏Summer Gala"比面派對",有最特出衣著選舉;結果因為投票既多數係女士,余經理打電話返黎話Michael以大熱姿態當選亞軍,獲雙人韓國旅遊;我地簡直有d目定口呆.......真係有咁"筍"?

共事5年,日對夜對,佢喺我眼中就只係額頭鑿住"forecast"呢個字,皆因佢係負責做每月sales forecast既人。真係有眼不識泰山,哈哈。

3 Comments:

  • 講真,Michael 真係唔錯o架,講o野斯斯文文,外表又官仔骨骨,而且又靚仔~~ (Michael 如果你睇到唔好鬧我呀,哈哈~~~)

    By Blogger vanannie, at 9:42 午前  

  • 咁唔止你咁講,尋晚我話比Hudson知時,佢都有讚Michael。

    不過點解我上次同Hudson落去同一間餐廳時,無咁既場面既?哈哈,我既好兄弟真係要反醒o下啦。

    By Blogger Gloria, at 3:19 午後  

  • 唔止烏烏望媽媽式既傾慕眼神,直頭係「心心眼」tim 啦。

    By Blogger chris, at 6:30 午後  

コメントを投稿

<< Home