La Vie Avec Amusement

土曜日, 7月 14, 2007

Gastronomic Tour wif 余經理

今晚夜機返港,所以酒店check out後就帶余經理喪食左半日

Skip左早餐,都係為左留多少少quota去台北101內既Wasabi食lunch buffet。今次既主題係纓花蝦,我個人就比較欣賞鮮甜既雪場蟹粥。Buffet既好處係各式其適,那怕你更咀刁,都餓你唔死。
坐捷運去龍山寺陪佢買自稱真材實料,只此一家既「李錦利」八仙果,再過去西門町飲白玉苦瓜蜂蜜,同必買既「老天祿」鴨舌/鴨翼。週末西門町,當然會遇見某d偶像宣傳,同一眾追星族聚集;雖然我唔認識呢幾位兄台,但都知道應該係宣傳而家播既偶像劇"硬柿子"。
哈,食完buffet唔夠2個鐘,「永康牛肉麵」+「冰館」就等緊我地!!平時酷愛清湯腩既余經理,當然牛肉麵會覺得非常appealing,牛肉既鬆化程度,係筷子差不多一夾就散。食冰當然係我硬加既項目啦。
坐酒店limosine去機場,跳得上早一小時7:20pm班機。連我都飽到食唔落飛機餐,余經理竟有本事隊晒之餘,夜晚即約晒班親戚再隊鴨翼.......佩服.......唔通佢都有練過的嗎?!

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home