La Vie Avec Amusement

月曜日, 7月 23, 2007

困獸鬥

今日只可用"開會"二字黎形容。

老細John,三舅父Keith同財神爺Ivan一齊殺到。我一早8點返到公司清Emails,余經理已經響度,睇黎佢非常緊張呢。

因為人多,我地book左奶粉部樓上,CR&D (Clinical Research & Development)位於Lincohn 13/F既會議室作困獸鬥。除左我外,John & Ivan都係coffee addict,我就假公濟私地叫Debbie order一壺Starbucks坐陣,不停為我地加油。

我就當然係近乎全英對白,一個上午就將2007 First & Second Half Review做完。下午係Kenny & Michael既表演,不過用廣東話;其實阿John聽得明廣東話,只要唔好講得太快。

準5:30pm收工,明早再埋身肉搏。

下午既working lunch只食左半份三文治同一枝水,餓得我呀.......