La Vie Avec Amusement

水曜日, 2月 20, 2008

正大廣場,浦東

下午optional參觀蘇州廠,我去過咁多次當然咪預我啦。利用一個free afternoon返上海office同阿John discuss下星期交既Strategic Plan。傾完立刻閃人,費事比佢捉住食飯。

既然晚飯自己攪掂,步行十分鐘,到附近一個名為正大廣場既shopping mall搵食。呢度係上次同鬼佬老細唱K既商場,位於東方明珠塔旁
食乜野?哇哈哈哈哈,新開張既「鼎泰豐」!(當阿John簽我份expense report時,一定會諗:你怎麼比我還"台"耶!)
我都有d佩服自己,一條女清左:一客小籠包(6隻)$33,紅燒牛肉麵$47,同一碟清炒豆苗$38。本來見有刨冰都想留肚,但真係無能為力啦。小籠包有本店既水準,但碗麵就強差人意,牛唔係用牛腱肉,麵亦都係用上海幼麵。
價錢唔平,但裝修光猛感覺乾淨;牆上更有香港明星肖像畫,特別得黎有d畸哩(乜鼎泰豐唔係台灣野黎架咩?!)

3 Comments:

  • Its was there already last July. I didn't want to dine there simply I only believe the one in Taipei is the best! When are you going to Taipei wai?

    By Blogger Salad, at 1:28 午前  

  • April 25-28, interested to join?

    By Blogger Gloria, at 7:23 午前  

  • If I am in HK, yes may be! Haven't been there for more than 14 months lah~

    By Blogger Salad, at 12:26 午前  

コメントを投稿

<< Home