La Vie Avec Amusement

土曜日, 5月 24, 2008

提早餞別

與阿John同日last day既Martha,因為下星期我同余經理要飛去上海farewell老細,所以提早今日請晒我地食飯,六月頭我地先正式farewell佢。
襯人齊,先送出大家夾份,由我選購既Lancel黑色皮銀包。呢份禮物,係大家都花左d時間討論所得出黎既結論;所以比以往送比阿Paul/Keith/John佢地既Burberry cashmere頸巾,雖然價值差不多,但誠意加倍。
之不過午飯地點Cafe Einstein就真係好唔掂,無論食物同服務都係。舖面侍應生唔夠上菜勁慢都算,但態度差先係最趕客。頭盤既銀魚薯仔烚蛋沙律都勉勉強強,主菜既烤豬柳就韌如柴皮,同Piann度既黑豚真係差天共地。呢間餐廳,真係可以順便farewell埋佢添呀。

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home