La Vie Avec Amusement

日曜日, 5月 18, 2008

唔見一籮穀

又要搬!!

話說原本班老細批左個renew租約budget之後,又因為大陸既One Wyeth project對香港有太多uncertainties,唔想綁死3年租約咁長,只想renew一年。但人地太古都係大機構,一年就算肯比多d錢都唔騷我地,結果擾擾攘攘後決定9月又搬

入左年間公司都已經係第四次搬office,由唔駛自己點理,只收拾私人物品既第一次,到3年前乜都關我事,差不多要自己落手落腳去擔擔抬抬既第3次.....諗起都煩

雖然我地會搬去邊個位置未確定,但肯定既係:大屋搬細屋

睇怕都係時間要清理我d漫畫,DVD,F4物品.......

4 Comments:

  • 最怕搬屋或裝修,聽到到打冷顫。我而家都清理緊公司,因為積累o左好多CD,書籍雜誌,仲有F4物品等等,頭都大!!
    叮噹,有無法寶可以將D野變做微塵咁細呀?!

    By Blogger Christina, at 1:11 午前  

  • 迫我去再扔掉其他"無謂野";但我地Q3又同時會有auditor黎做labelling audit,真係大穫。

    By Blogger Gloria, at 1:42 午前  

  • This isn't really good eh!?! Moving again~ Hard to believe that your business address changing so often! Would people can't locate you somehow?

    By Blogger Salad, at 5:48 午前  

  • 呢個都唔係最大問題,問題係搬一搬,人又唔多,乜都係自己做埋,邊有三頭六臂呀?

    By Blogger Gloria, at 3:23 午後  

コメントを投稿

<< Home