La Vie Avec Amusement

土曜日, 5月 31, 2008

周總保重
同余經理特地飛去上海join埋班大陸同事farewell阿John;因為佢真係一個既勤力,又事事以員工為先既好老細
今日係佢既last day,所以佢既開場白就係:過了今天,再不要叫我老板,大家都是朋友!!
大家都盛讚John係一個無架子,親和力十足既老板:
重慶"以往只有年會先有機會見到總經理,真係無諗過阿John會黎我地office!!"
湖北"我地都係第一次有總經理跟我地出去巡視業務"
Farewell晚宴地點係市中心,襄陽北路既「圓苑」飯店;典型高檔上海菜。
開頭先黎幾碟滬式冷盤,初頭余經理仲怕食唔飽要返去宵夜,點知好野陸續有來:招牌菜外婆紅燒肉,糯米釀紅棗既心太軟,考刀功切得極幼既雞火乾絲,花功夫既八寶鴨,生拆蟹粉,清蒸時魚,水蟹湯,雲腿津白,菜蟹泡飯,生煎包.....唔飽?講笑咩!
呢d場合,都預左會隊酒。但個性靦腆,而又無甚酒量既周總,盛情難卻下一杯接一杯。結果最後係腳步浮浮兼當住我地面前喪嘔!最後大家對佢既印象,竟然係咁狼狽既畫面,真係唔好意思。

6 Comments:

  • 我想食生拆蟹粉,雞火乾絲同埋八寶鴨..

    By Blogger Christina, at 8:01 午後  

  • 奶奶,我地搅返团上海美食团拉,
    阿丁,有兴趣吗?
    嘿嘿。。

    By Blogger 阿二, at 12:47 午後  

  • 奶奶,八寶鴨真係好過綠楊村好多呀,無乜皮下脂肪。

    不過上海我真係去到有D厭啦。

    By Blogger Gloria, at 6:44 午後  

  • 所以我話,想食正宗o既就要去當地啦。上海美食團,好哇!不過係咪等奧運完晒先去會好o的呢?咁阿四又唔會咁厭囉。

    By Blogger Christina, at 3:22 午前  

  • 不過阿二,你告假難過我好多喎;得咩?

    By Blogger Gloria, at 7:21 午前  

  • 阿二,你咪口輕輕啊,我等你o架!

    By Blogger Christina, at 6:33 午後  

コメントを投稿

<< Home