La Vie Avec Amusement

土曜日, 6月 28, 2008

退步中的「新羅寶」+「囍宴」

襯奶奶同Connie各自去完日本同北歐返黎,人少少六條女都出黎飯局聚一聚。

哇哈哈,奶奶送我既夏天"期間限定"燒餅,個煙火鐵罐同我今日件Tee襯到絕!!
因為Connie手上有張$100 coupon月底expire,所以去利舞台「新羅寶」食韓國菜

6個人只係比六碟小食實在有d縮皮;味道唔算差,但有比較既情況下,真係比金百利既「金羅寶」或謝斐道既「莊園」遜色。

芥末汁涼拌海蜇,韓式炒粉絲,蕎麥荵煎餅,麵豉海鮮鍋,炆牛肋骨,石頭飯。

對唔食得辣既Annie同Charlotte而言,佢地應該唔會太飽。

食大左個胃既阿二,一如以往嚷住要去續灘食甜品。結果就過對面GOD內既「囍宴‧品味」黎個"東瀛咖啡啫喱配牛奶雪糕";$42。價錢唔算平,份量雖然唔係細,但大家一致覺得極甜。阿二,銅鑼灣無乜邊間甜品係掂既,下次都係忍忍口當減肥啦。

8 Comments:

  • 點解次次我地都嘈到隔離臺要急急埋單o既?(^_^)

    By Blogger Christina, at 8:18 午後  

  • 乜有d咁既事咩?新羅寶定囍宴?

    By Blogger Gloria, at 8:33 午後  

  • should be 囍宴 ^^

    By Blogger Salad, at 12:43 午前  

  • 廖太X2+吳太X2+顧太+鄭太=兩個墟!!

    By Blogger Christina, at 3:03 午前  

  • 邊個係鄭太呀?阿Rain姓鄭?

    By Blogger Gloria, at 7:41 午前  

  • 係呀!阿Rain姓鄭ga :)

    By Blogger Connie, at 2:14 午前  

  • 哎,吾食甜品吾得呢,好似争甘D野甘咯,
    以后无得吃点算阿,甜品我至爱来架。。。
    阿,我地有吵咩,都系一般正常声浪啧,隔离台又系一般急急脚走咯,我地都惯既拉。。。
    哇哈哈!!
    果三个师奶便有我地甘风趣活力充沛阿??

    By Blogger 阿二, at 10:01 午前  

  • Wahaha...yes, 吳太X2! Vanness and Ah Chun Chun...

    But I almost count find you at 新羅寶 because its booked under Connie's last name and not under 廖太 - Really got too used to dinner reservation under 廖太 lah~

    By Blogger Salad, at 10:17 午後  

コメントを投稿

<< Home