La Vie Avec Amusement

水曜日, 8月 20, 2008

第N次既炳記
無錯,又係呢度;雖然近排密集式咁黎炳記食生日飯,而且次次都係點差不多既野,對我黎講真係好鬼悶,但因為好多廖太都無黎過,對佢地而言,總比迎囍$1388套餐黎得新鮮,所以都係揀呢度食8月份生日飯
熟口熟面菜式:杏汁白菜豬肺湯,糯米雞,燒汁鱔球,椒鹽鮮魷,椒絲腐乳生菜煲,馬友煎肉餅,蜆芥炸鯪魚球......另有薑荵魚雲煲(得Annie獨享),南乳齋煲,翠棠豆腐,海鮮小炒皇,同埋煲燶左但有未囉既綠豆沙
應該短期內,都要歇一歇唔好再黎喇。
多謝晒大家既禮物;哇哈哈,又一盒巨型Bran Flakes.....

10 Comments:

  • ...煲燶左但又未囉既綠豆沙!?! 飯它是的!!!

    Forget to explain
    Bran Flakes is from my parents!
    Starbucks coffee tumbler is from Beijing
    and the Eyemask is for your bday!

    Wahahaha~

    By Blogger Salad, at 12:05 午前  

  • 傳說中o既糯米雞& 杏汁豬肺湯果然幾好,其他就麻麻喇。多謝好介紹。

    By Blogger Christina, at 12:11 午前  

  • 睇呢張相,我同阿妹真好似樣喎~
    我只係鍾意杏汁豬肺湯,其他嘅味道重咗啲。

    By Blogger chris, at 12:23 午前  

  • Thanx Charlotte....they got the Bran Flakes from Costco??? Haha...

    奶奶,食多幾次都真係好厭架,因為唔係味味好食;個鱔球今日無往日美味,定係我真係食都厭左??

    By Blogger Gloria, at 12:25 午前  

  • 阿妹? Who?

    By Blogger Salad, at 12:31 午前  

  • 應該係丁丁個妹,阿燕玉(上次一齊去過澳門)。

    沙律,你個blog都有個"chris"會你elmo個帖,我初初仲以為係阿丁,正奇怪點解佢用簡體字同埋語氣咁肉麻,完來係北京既chris,嚇得我!!

    By Blogger Gloria, at 12:49 午前  

  • 係ah, 我都以為係阿丁! 仲以為係阿丁miss you so much~ hee hee

    By Blogger Salad, at 1:12 午前  

  • I mean miss me so much~

    Then I realize its not our "Chris"

    By Blogger Salad, at 1:13 午前  

  • 次次都係o個既味真係好快厭,點解唔試其他?佢地個水牌好多o野喎。
    丁,我唔覺你地似樣呀。

    By Blogger Christina, at 1:44 午前  

  • 不過佢招牌菜試過幾好既,唔同既朋友要想叫一叫比佢地試,所以無點轉過款囉。

    By Blogger Gloria, at 3:57 午前  

コメントを投稿

<< Home