La Vie Avec Amusement

金曜日, 6月 12, 2009

仙草蜜

Debbie響吉之島見到飛輪海代言既台灣"泰山仙草蜜",$11/3罐,買番黎比我同Kerry做手信。

哇,四條仔非常綠,佢都揀左好耐先揀到3罐個label無貼住大東個樣既比我地。我一話:"聽晚帶出去威先!"Debbie嚇到傻眼......仙草蜜都可以拿黎"威"??

想起戲內配角加森私底下講過既一個爛gag:家陣經濟唔好,最忌邊隻飲料?

答案就係"仙草蜜",因為國語唸法會變成"先炒Me",哈哈;有夠爛吧。

1 Comments:

  • 你早D講嘛,我秦晚放工可以去買嘛,夜麻麻先同我講系吉之島,衰婆阿~~~

    我呢两日又真系要“仙草蜜”呢,有热氣!

    By Blogger 阿二, at 10:53 午前  

コメントを投稿

<< Home