La Vie Avec Amusement

金曜日, 7月 24, 2009

"具俊表"病毒

繼Connie之後,公司既Kerry同Debbie都呈現同一中毒徵狀:不時發出"具俊表","具俊表"既叫聲!!

















Debbie因為只有週末可以睇,所以初期屬於隱性患者,但加埋Kerry呢個日煲夜煲既新病患,佢兩個日日響公司一唱一和:"點解有人可以咁靚仔","真係越睇越得呀"之聲不絕,更甚者係今日圍攻Sinmei迫佢睇"韓版花樣男子"。

相信扮時運高聽唔到既余經理同Michael,一定暗地裡滴晒汗。

18 Comments:

  • I think Carmen 都中埋ah! 具俊表真係very very sweet and cute ma!

    By Blogger Connie, at 2:26 午前  

  • By the way, where did you find these pictures?

    By Blogger Connie, at 2:26 午前  

  • 如果佢連韓星都追埋就大大穫啦。

    因為Kerry超鍾意佢韓國官網"Photo"版Levis Strass廣告既background pic,我嘗試響yahoo search "Lee Min Ho+ Levis",結果見都有人po呢插新廣告相。

    By Blogger Gloria, at 7:09 午前  

  • 原來阿二都係新加入既患者,疫情漫延中。

    By Blogger Gloria, at 1:16 午後  

  • 阿二, welcome to our group, haha!

    By Blogger Connie, at 1:21 午後  

  • 阿二,你究竟想點呀,又學阿四咁追幼齒?要唔要o黎日本睇佢地4個呀?

    By Blogger Christina, at 1:08 午前  

  • 如果佢真係咁追法,我都要睇睇究竟佢點樣仲可以瞞到佢老公!!

    By Blogger Gloria, at 2:13 午前  

  • They are going to Japan? When??

    By Blogger Connie, at 10:01 午後  

  • 咪上次我email比你睇既日本見面會囉。

    By Blogger Gloria, at 10:11 午後  

  • I see....6 Sept.

    By Blogger Connie, at 10:32 午後  

  • 唔通你有興趣去?唔好撩阿二,我怕佢癲起上黎會訂機票。

    By Blogger Gloria, at 11:07 午後  

  • 做乜趁我唔系處講我壞話,唔怪得我呢兩日成日打噴嚏,原來大家討論梗我賴野既問題,呵呵。。。。
    暫時疫情無大東咁嚴重,瀨就瀨硬既了,佢真系好似阿旭但陽光開朗好多,呢樣野實在太得人中意,
    無計,臨老都要入花叢,自己抵死!
    追埋真系唔得掂!!
    9月去日本?哇,大佬,呢鑊真系唔追得,來梗8-10月我都要見佢地,不能再去日本了,元氣大傷,荷包干塘中~~~

    By Blogger 阿二, at 11:57 午後  

  • 佢地=飛落海

    By Blogger 阿二, at 11:59 午後  

  • 咁你要控制自己,唔好再睇佢地d視頻了。

    By Blogger Gloria, at 12:01 午前  

  • Connie~~
    我有好多佢o既靚相,要就等我send比妳睇啦~~

    唔好話亞二,我新歡得我一半咁大,我依家都想去追呀~~~~

    By Blogger vanannie, at 12:02 午前  

  • 呢論大家興幼齒呀!

    By Blogger Gloria, at 12:02 午前  

  • 哈哈哈,無法啦,佢O地真係好鬼吸引~~~~

    By Blogger vanannie, at 1:47 午前  

  • Can't chase after Min Ho in Sept. Can't take leave from work ah!

    Annie, if you have his photos, pls send them to me. ^.^ Thank you so much!!

    By Blogger Connie, at 11:40 午後  

コメントを投稿

<< Home