La Vie Avec Amusement

水曜日, 9月 16, 2009

Levy's

同事Calvin同大東一樣玩電子結他,多得Shirley義氣地幫到佢響加拿大買左兩條當地品牌Levy's既結他strap,順便等我呢個門外漢認識個brand。












雖然香港通利都有部份款,但一定唔夠加拿大齊全:











阿二見到實物,都嚷住要買黎送比大東;如果再有簽名會的話,送比佢一定岩洗。問題係點解唔響人地返黎前搭埋order呢?個別款要訂噢。













比我揀,呢個骷髏頭系列簡直係佢既"飛化":


3 Comments:

  • 我都唔系叫Shirley買,唔使特登叫佢去買啦,我有朋友系加拿大既都,好方便下。
    Or even 我可以自己上網訂都得架。。

    By Blogger 阿二, at 2:17 午後  

  • 你可以先去通利望望先,佢都有carry,只係款無咁齊。

    By Blogger Gloria, at 10:56 午後  

  • 系 my "飛佛"

    By Blogger Salad, at 11:54 午後  

コメントを投稿

<< Home