La Vie Avec Amusement

水曜日, 11月 18, 2009

遍尋不穫的透明Tumbler

星巴克早在11月頭已經推出一系列聖誕tumbler;其中一款透明雪花既,特別搶手,只係曇花一現,不足兩日即告斷市

Cap唔到圖,請到下面的link可見到呢個"傳說中的透明雪花Tumbler"

Website: http://www.coffeeconcepts.com.hk/xmas09/cn/xmas09.asp (click入"聖誕禮物",然後"心意小禮物")

行了5間舖都遍尋不穫,連公司樓下相熟既barrister幫我打去其他分店找都無,唔憤氣打去Starbucks的辦公室"Coffee Concepts"去投訴。講真,推出聖誕tumbler係想我地用黎送禮自用,但有乜理由預貨只係每間舖分得4隻咁大把,要d客四處撲黎難為我地?

佢地都算好service,留電話有回覆之餘,再幫我search過全港Starbucks都確定斷晒貨。

反正同佢地Marketing對話,順便提議佢地效法日本咁做埋聖誕wrapping,事關有好幾次我都係因為佢無wrapping而打消purchase impulse。如果係以環保為由,大不了加$3/$5先有wrapping,免得濫包;起碼多個選擇比個客。

同佢講完大道理既結果,就係free左兩張Drink coupon。今晚的Grande Gingerbread Latte都係多得呢個電話。

3 Comments:

コメントを投稿

<< Home