La Vie Avec Amusement

木曜日, 12月 03, 2009

無進步

每次落裕利倉做stocktake都會一肚氣回來。

第一年真係差不多破口大罵, 估唔到5年後既今日,serve我地account既人轉左好幾手,一樣毫無進步。

一早通知stocktake既日子,上星期連個答案都比埋佢地執出黎點,但佢地唔拖到最後一刻都唔整理,發現問題都無時間解決。臨急抱佛腳,諗掂個解釋都唔會有時間細心double check。

下午我同有上海黎既finance各lead一條team去點,個心"小""小"聲都唯有照將d careless mistakes落晒簿。

同第一年所唔同既係,我已經學懂自我調適無咁慶,因為預左佢地既水平都係咁上下。

2 Comments:

  • 學懂自我調適無咁慶,因為預左佢地既水平都係咁上下....good to hear that :)

    咁慶....not goot to your health ga.

    By Blogger Connie, at 12:34 午前  

  • 都預左佢地差,分別只係有幾差。

    By Blogger Gloria, at 8:57 午前  

コメントを投稿

<< Home