La Vie Avec Amusement

火曜日, 6月 29, 2010

紅樹林

Annie變成廖太既視頻供應商,為左"收貨",約埋Virginia同Moly去上環文娛中心對面,338 Apartment地舖的港式西餐廳"紅樹林"小聚。
地方唔錯,味道普通,最大特式係平:晚餐$58-$128,但加$10多一份。洋荵豬扒大大份,寧願精緻少少份量少d,但埋單每人唔駛$50,服務又唔錯,不能太苛求吧。
整晚既話題,竟然係"美男"張根碩!! Virginia變超級fans,打算追到韓國,Annie話唔迷都跟人地住W Hotel,佢朋友響電梯口用英文讚了句"good show"時被人家開心地回了句"I will be back"(唔通阿美男細個時睇得Terminator太多?)

4 Comments:

  • Korean stars like to say "I will be back". Rain also said this to his fans all the time :)

    By Blogger Connie, at 11:45 午後  

  • 我以為佢地扮未來戰士添;Annie大談3日內見到眼線怪4次,如果比Virgina,應該暈低左。

    By Blogger Gloria, at 12:06 午前  

  • 亞四
    我係陪wendy咋
    因為佢無乜呢o的經驗
    我同julie先陪佢玩咋
    佢請我o地住w 喎
    我無中毒呀
    至多都係中佢o的歌毒咋~~

    By Blogger vanannie, at 12:22 午前  

  • 你隻花絮DVD屋企兩部機都開唔到,要返公司試用電腦開。

    By Blogger Gloria, at 12:54 午前  

コメントを投稿

<< Home